LEGO® MINDSTORMS® Education EV3
Robotika iz resničnega sveta v vašem razredu
MINT (STEAM)
Programiranje
Komplet LEGO MINDSTORMS vsebuje vse, kar potrebujete za učenje naravoslovja (MINT/STEM) in računalništva. Na voljo je celovita podpora za učitelje, ki vsebuje učne materiale na področju naravoslovja (MINT/STEM) in računalništva ter obširen program e-Učenje.
Zakaj MINDSTORMS™ EV3 uporabiti v razredu?
Študenti in učitelji lahko izkoristijo napredne funkcije in funkcionalnost sistema EV3, skupaj z lekcijami iz naravoslovja (STEM), robotike in računalniško podprte proizvodnje (CIM), da ustvarijo specifične veščine za delo s poudarkom na računalništvu, inženiringu in specifičnih področij CTE/poklicnega izobraževanja, kot so proizvodnja, informacijska tehnologija in začetek inženiringa.
Primere najdete na spletni strani CIM lessons.
Ključne vrednote za učenje
- MINDSTORMS EV3 učenci pomaga začeti z razvojem in izdelavo robotov, ki jh je mogoče programirati v kontekstu reševanje naravoslovnih (MINT/STEM) problemov.
- MINDSTORMS EV3 bo pomagl učencu razumeti uporabo vhodnih in izhodndnih naprav (input/outpud devices).
LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 osnovni set
To je samo placeholder za dinamični produkt iz woocommerce.
Set je v plastičnem zaboju z nalepkami za razvrščanje kock po sortirnem pladnju.
Primeren je za dva učenca.
Vsebina seta:
- Pametni razdelilnik (Smarthub),
- srednji motor,
- senzor gibanja,
- senzor za nagib in
- LEGO elemente za sestavljanje.
Kako začeti
Naj se odpiranje začne
LEGO Education je razvil spletno stran, kjer so s predstavljeni prvi koraki po odprtju škatle MINDSTORMS EV3 osnovni set.
Praktični primeri
Poleg seta dobite praktične primere, ki vam bodo prikazali najboljše primere za maksimalen izkoristek MINDSTORMS Education EV3 setov v vaši učilnici.
Organizacija delavnic
Legama d.o.o izvaja delavnice, na katerih vam prikažemo rabo in vam pomagajo pri uvajanju LEGO Education produktov v vaš razred.
Programiranje in programska oprema
Programska oprema EV3 je enostavna za učenje in uporabo ter je prilagojena za rabo v razredu. Programiranje temelji na principu povleci in spusti. Programska oprema EV3 omogoča učencem sestavljanje enostavnih programov in v nadaljevanju intuitivno nadgrajevanje njihovega znanja do razvoja kompleksnih algoritmov.
Program za MINDSTORMS EV3 lahko prenesete s spletne strani LEGO Education.
Izberite okolje, ki najbolj ustreza opremi, ki je na voljo v vašem razredu
Programiranje v Pythonu
Preizkusite moč EV3 kocke s programiranjem v jeziku MicroPython.
Namestite EV3 MicroPython na katero koli mikro SD kartico in zaženite svojo EV3 kocko. Preklop nazaj na standardno programsko opremo LEGO MINDSTORMS EV3 je prav tako preprost. Dokumentacijo in vzorčno kodo najdete na spletni strani Python for EV3.
Druga programska okolja
LEGO MINDSTORMS Education EV3 je tudi odprtokodni sistem, kar pomeni, da deluje s tehnologijo, ki jo mogoče že imate v učilnici.
Na spletni strani si oglejte seznam pogostih programskih aplikacij, ki jih uporabljajo učitelji EV3 kompatibilni programi
Uporabite brezplačna orodja
Vse kar potrebujete za začetek z LEGO Education SPIKE Prime v vašem razredu
LEGO MINDSTORMS Education EV3 programska oprema
Aplikacija deluje tako na osebnih računalnikih (Windows, Mac, Chromebook) kot na iPadu in izbranih Android tablicah.
LEGO MINDSTORMS Education EV3 priročnik
Del programske opreme LEGO Education WeDo 2.0 je tudi priročnik, ki pokriva vsebine o življenju, fiziki, zemlji in vesolju ter tehniki. Za predogled priročnika kliknite na povezavo.
LEGO MINDSTORMS Education EV3 eUčenje
LEGO Education je za pomoč učiteljem pripravil portal e-Učenje, ki vam bo pomagal, postati samozavestni uporabnik kompletov WeDo 2.0.
Pri projektnem delu vsak učenec pomaga po svojih najboljših zmožnostih. Nekdo ima lahko talent za programiranje, drug za tehniko ali pa načrtovanje. Ko pride čas za predstavitev projekta potrebuješ prezentatorja. Različne vloge pomagajo učencem spoznati samega sebe.
Spletni viri za učitelje
Priročniki in lekcije
Izčrpni učni načrti za naravoslovje, tehniko in tehnologijo, inženiring, matematiko, sestavljanje, programiranje in računalništvo se nahajajo v samem EV3 programu. Izzivi so pripravljeni na različnih učnih nivojih, v dolžini od 30 do 120 minut. Več kot 30 primerov je pripravljenih v programu, dodatnih več kot 100 pa najdete na spletni strani EV3 pripravljeni primeri.
Vzorec primerov lekcij za pokušino 🙂
Prosti pad
Izgradi stolp za spust za preskus izračuna gravitacijske konstante.
Tehnika, znanost, MINT/STEAM
Čas: 90-120 minut
Teža: srednja
Razredi: 6-8
Po strmini navzgor
Načrtuj, izgradi in programiranj robota, ki se lahko premika po največji mogoči strmini.
Tehnika, znanost, MINT/STEAM
Čas: 90-120 minut
Teža: srednja
Razredi: 6-8
Naredi CNC stroj za risanje
Načrtuj, izgradi in programiraj stroj, ki nariše vzorec, izvede nalogo natančno in jo zna ponoviti.
MINT/STEAM, kodiranje, računalništvo, tehnika, robotika, znanost
Čas: 120+ minut
Teža: srednja
Razredi: 9-12
Naredi avtonomnega robotskega raziskovalca
Načrtuj, izgradi in programiraj robotski sistem, ki sledi poti in objavi svojo pozicijo vsaj dvakrat na svoji poti.
MINT/STEAM, kodiranje, računalništvo, tehnika, robotika, znanost
Čas: 120+ minut
Teža: srednja
Razredi: 9-12
Priročnika
Za vas smo pripravili dva priročnika, ki sta prevedena v slovenščino. Predogled priročnika je na voljo na spodnji povezavi:
Tehnični podatki
Minimalne zahteve za delovanje sistema
WeDo 2.0 je podprt na naslednjih platformah:
- Windows (7, 8 in 10)
- Mac OS X (10.6 Snow Leopard)
- iPad (IOS 8 ali novejši)
- Android tablice (4.2.2 Jelly Bean ali novejši)
- Chromebook (Chrome OS 50 ali novejši
- Amazon Fire (Android 4.2 ali novejši)
Tekmovanja
Za učence druge triade potekajo različna tekmovanja na katerih lahko pokažejo znanje na področju konstruktorstva in naravoslovja z uporabo kompletov LEGO Education.
FIRST® LEGO® League Junior
Vključite učence v raziskovanje MINT disciplin (STEM) z FIRST® LEGO® League
FIRST® LEGO® League (FLL) pomaga učencem pri učenju in raziskovanju MINT disciplin (ang. STEM) že v zgodnjem otroštvu.
Od odkrivanja, raziskovanja in izzivov bodo učenci spoznali osnove naravoslovja (MINT) in uporabili svoje spretnosti na razburljivem tekmovanju, medtem pa gradili učne navade, samozavest in timsko delo.
Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja:
WRO (World Robot Olympiad) – Svetovna olimpijada robotov
Ta svetovni robotski izziv daje mladim mislecem priložnost, tekmovanja na svetovni ravni. Učenci iz več kot 60 držav tekmujejo v štirih kategorijah: redna kategorija, odprta kategorija, nogomet in napredni robotski izziv.
Tekmujejo v štirih starostnih kategorijah: WeDo (do 10 let), Elemenatry (do 12 let), Junior (13-15 let) in Senior (16-19 let).
Udeleženci rešujejo izzive, tematske naloge in konstruirajo robote z uporabo LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 in LEGO Education WeDo 2.0
LEGO Masters
Tekmovanje Lego Masters je namenjeno dijakom vseh srednjih šol, ki jih poleg šolskih obveznosti zanima tudi področje avtonomnih mobilnih sistemov. Sestavite svoj mobilni sistem, algoritem vodenja in se na tekmovalnem poligonu pomerite z drugimi ekipami za naslov Lego Masters.
Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja: Laboratorij za avtomatiko in kibernetiko, Fakultete za elektrotehniko, Univerza v Ljubljani.
ROBObum
ROBObum je robotsko tekmovanje za osnovnošolce in srednješolce, ki poteka v kategorijah ROBOsled in RoboCupJunior. Za tekmovanje morajo ekipe, sestavljene iz učenk in učencev ali dijakinj in dijakov, zgraditi mobilnega robota in z njim tekmovati v določeni tekmovalni disciplini.
Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja: Inštitut za robotiko, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru.
Prednosti uporabe programa LEGO Education pri pouku
Z združevanjem gradnikov LEGO, enostavne programske opreme in navdihujočih projektov, LEGO Education WeDo 2.0 omogoča učiteljem in njihovim učencem, da raziskujejo sestavljanje programskih blokov v okolju resničnega sveta.










