LEGO® MINDSTORMS® Education EV3

Robotika iz resničnega sveta v vašem razredu

MINT (STEAM)

Programiranje

LEGO MINDSTORMS Education EV3 Gyroboy model - Legama
LEGO MINDSTORMS Education EV3 je praktična, medpredmetna rešitev za učenje naravoslovnih predmetov (MINT/STEM) v katerem so združeni LEGO Technic™ elementi, programska oprema prilagojena delu v razredu in s pripravljajočimi standardi usklajene lekcije, ki vnesejo iskrico kreativne samozavesti in kritičnega razmišljanja. Rešitev se dotika predmetov kot je tehnika in tehnologija, računalništvo in fizika z intuitivnimi vodiči in pametnimi kockami in da resnične teme iz naravoslovja (MINT/STEM) na razpolago učencem.

Komplet LEGO MINDSTORMS vsebuje vse, kar potrebujete za učenje naravoslovja (MINT/STEM) in računalništva. Na voljo je celovita podpora za učitelje, ki vsebuje učne materiale na področju naravoslovja (MINT/STEM) in računalništva ter obširen program e-Učenje.

Zakaj MINDSTORMS™ EV3 uporabiti v razredu?

Študenti in učitelji lahko izkoristijo napredne funkcije in funkcionalnost sistema EV3, skupaj z lekcijami iz naravoslovja (STEM), robotike in računalniško podprte proizvodnje (CIM), da ustvarijo specifične veščine za delo s poudarkom na računalništvu, inženiringu in specifičnih področij CTE/poklicnega izobraževanja, kot so proizvodnja, informacijska tehnologija in začetek inženiringa.

Primere najdete na spletni strani CIM lessons.

LEGO MINDSTORMS Education EV3 sortirnik barv model - Legama

Ključne vrednote za učenje

  • MINDSTORMS EV3 učenci pomaga začeti z razvojem in izdelavo robotov, ki jh je mogoče programirati v kontekstu reševanje naravoslovnih (MINT/STEM) problemov.
  • MINDSTORMS EV3 bo pomagl učencu razumeti uporabo vhodnih in izhodndnih naprav (input/outpud devices).

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 osnovni set

To je samo placeholder za dinamični produkt iz woocommerce.

Set je v plastičnem zaboju z nalepkami za razvrščanje kock po sortirnem pladnju.

Primeren je za dva učenca.

Vsebina seta:

  • Pametni razdelilnik (Smarthub),
  • srednji motor,
  • senzor gibanja,
  • senzor za nagib in
  • LEGO elemente za sestavljanje.

 

LEGO Education SPIKE Osnovni set - Legama

Kako začeti

Naj se odpiranje začne

LEGO Education je razvil spletno stran, kjer so s predstavljeni prvi koraki po odprtju škatle MINDSTORMS EV3 osnovni set.

Praktični primeri

Poleg seta dobite praktične primere, ki vam bodo prikazali najboljše primere za maksimalen izkoristek MINDSTORMS Education EV3 setov v vaši učilnici.

Organizacija delavnic

Legama d.o.o izvaja delavnice, na katerih vam prikažemo rabo in vam pomagajo pri uvajanju LEGO Education produktov v vaš razred.

Programiranje in programska oprema

Programska oprema EV3 je enostavna za učenje in uporabo ter je prilagojena za rabo v razredu. Programiranje temelji na principu povleci in spusti. Programska oprema EV3 omogoča učencem sestavljanje enostavnih programov in v nadaljevanju intuitivno nadgrajevanje njihovega znanja do razvoja kompleksnih algoritmov.

Program za MINDSTORMS EV3 lahko prenesete s spletne strani LEGO Education.

Izberite okolje, ki najbolj ustreza opremi, ki je na voljo v vašem razredu

LEGO MINDSTORMS Education EV3 programiranje v pythonu

Programiranje v Pythonu

Preizkusite moč EV3 kocke s programiranjem v jeziku MicroPython.

Namestite EV3 MicroPython na katero koli mikro SD kartico in zaženite svojo EV3 kocko. Preklop nazaj na standardno programsko opremo LEGO MINDSTORMS EV3 je prav tako preprost. Dokumentacijo in vzorčno kodo najdete na spletni strani Python for EV3.

LEGO MINDSTORMS Education EV3 programiranje

Druga programska okolja

LEGO MINDSTORMS Education EV3 je tudi odprtokodni sistem, kar pomeni, da deluje s tehnologijo, ki jo mogoče že imate v učilnici.

Na spletni strani si oglejte seznam pogostih programskih aplikacij, ki jih uporabljajo učitelji EV3 kompatibilni programi

Uporabite brezplačna orodja

Vse kar potrebujete za začetek z LEGO Education SPIKE Prime v vašem razredu

LEGO MINDSTORMS Education EV3 programska oprema

Aplikacija deluje tako na osebnih računalnikih (Windows, Mac, Chromebook) kot na iPadu in izbranih Android tablicah.

LEGO MINDSTORMS Education EV3 Priročnik v slovenskem jeziku

LEGO MINDSTORMS Education EV3 priročnik

Del programske opreme LEGO Education WeDo 2.0 je tudi priročnik, ki pokriva vsebine o življenju, fiziki, zemlji in vesolju ter tehniki. Za predogled priročnika kliknite na povezavo.

LEGO MINDSTORMS Education EV3 eLearning portal

LEGO MINDSTORMS Education EV3 eUčenje

LEGO Education je za pomoč učiteljem pripravil portal e-Učenje, ki vam bo pomagal, postati samozavestni uporabnik kompletov WeDo 2.0.

Pri projektnem delu vsak učenec pomaga po svojih najboljših zmožnostih. Nekdo ima lahko talent za programiranje, drug za tehniko ali pa načrtovanje. Ko pride čas za predstavitev projekta potrebuješ prezentatorja. Različne vloge pomagajo učencem spoznati samega sebe.

Galina Yurievna Maximova

učiteljica fizike, GBOU Šola št. 1436, Moskva, Rusija

Spletni viri za učitelje

Priročniki in lekcije

Izčrpni učni načrti za naravoslovje, tehniko in tehnologijo, inženiring, matematiko, sestavljanje, programiranje in računalništvo se nahajajo v samem EV3 programu. Izzivi so pripravljeni na različnih učnih nivojih, v dolžini od 30 do 120 minut. Več kot 30 primerov je pripravljenih v programu, dodatnih več kot 100 pa najdete na spletni strani EV3 pripravljeni primeri.

Vzorec primerov lekcij za pokušino 🙂

LEGO Education SPIKE Prime model ekipa inovatorjev - Legama

Prosti pad

Izgradi stolp za spust za preskus izračuna gravitacijske konstante.

Tehnika, znanost, MINT/STEAM
Čas: 90-120 minut
Teža: srednja
Razredi: 6-8

LEGO Education SPIKE Prime model priprava na tekmovanje - Legama

Po strmini navzgor

Načrtuj, izgradi in programiranj robota, ki se lahko premika po največji mogoči strmini.

Tehnika, znanost, MINT/STEAM
Čas: 90-120 minut
Teža: srednja
Razredi: 6-8

LEGO Education SPIKE Prime telovadec - Legama

Naredi CNC stroj za risanje

Načrtuj, izgradi in programiraj stroj, ki nariše vzorec, izvede nalogo natančno in jo zna ponoviti.

MINT/STEAM, kodiranje, računalništvo, tehnika, robotika, znanost
Čas: 120+ minut
Teža: srednja
Razredi: 9-12

LEGO Education SPIKE Prime model zaženi podjetje - Legama

Naredi avtonomnega robotskega raziskovalca

Načrtuj, izgradi in programiraj robotski sistem, ki sledi poti in objavi svojo pozicijo vsaj dvakrat na svoji poti.

MINT/STEAM, kodiranje, računalništvo, tehnika, robotika, znanost
Čas: 120+ minut
Teža: srednja
Razredi: 9-12

Priročnika

Za vas smo pripravili dva priročnika, ki sta prevedena v slovenščino. Predogled priročnika je na voljo na spodnji povezavi:

Tehnični podatki

Minimalne zahteve za delovanje sistema

WeDo 2.0 je podprt na naslednjih platformah:

  • Windows (7, 8 in 10)
  • Mac OS X (10.6 Snow Leopard)
  • iPad (IOS 8 ali novejši)
  • Android tablice (4.2.2 Jelly Bean ali novejši)
  • Chromebook (Chrome OS 50 ali novejši
  • Amazon Fire (Android 4.2 ali novejši)

Tekmovanja

Za učence druge triade potekajo različna tekmovanja na katerih lahko pokažejo znanje na področju konstruktorstva in naravoslovja z uporabo kompletov LEGO Education.

First Lego League logo

FIRST® LEGO® League Junior

Vključite učence v raziskovanje MINT disciplin (STEM) z FIRST® LEGO® League

FIRST® LEGO® League (FLL) pomaga učencem pri učenju in raziskovanju MINT disciplin (ang. STEM) že v zgodnjem otroštvu.

Od odkrivanja, raziskovanja in izzivov bodo učenci spoznali osnove naravoslovja (MINT) in uporabili svoje spretnosti na razburljivem tekmovanju, medtem pa gradili učne navade, samozavest in timsko delo.

Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja:

World Robot Olympiad (WRO) Logo

WRO (World Robot Olympiad) – Svetovna olimpijada robotov

Ta svetovni robotski izziv daje mladim mislecem priložnost, tekmovanja na svetovni ravni. Učenci iz več kot 60 držav tekmujejo v štirih kategorijah: redna kategorija, odprta kategorija, nogomet in napredni robotski izziv.

Tekmujejo v štirih starostnih kategorijah: WeDo (do 10 let), Elemenatry (do 12 let), Junior (13-15 let) in Senior (16-19 let).

Udeleženci rešujejo izzive, tematske naloge in konstruirajo robote z uporabo LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 in LEGO Education WeDo 2.0

ROBObum logo

LEGO Masters

Avtomatiki vodimo svet na bolje

Tekmovanje Lego Masters je namenjeno dijakom vseh srednjih šol, ki jih poleg šolskih obveznosti zanima tudi področje avtonomnih mobilnih sistemov. Sestavite svoj mobilni sistem, algoritem vodenja in se na tekmovalnem poligonu pomerite z drugimi ekipami za naslov Lego Masters.

Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja: Laboratorij za avtomatiko in kibernetiko, Fakultete za elektrotehniko, Univerza v Ljubljani.

ROBObum logo

ROBObum

Državno tekmovanje z mobilnimi roboti za učence in dijake

ROBObum je robotsko tekmovanje za osnovnošolce in srednješolce, ki poteka v kategorijah ROBOsled in RoboCupJunior. Za tekmovanje morajo ekipe, sestavljene iz učenk in učencev ali dijakinj in dijakov, zgraditi mobilnega robota in z njim tekmovati v določeni tekmovalni disciplini.

Za več informacij prosimo obiščite slovenskega organizatorja: Inštitut za robotiko, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru.

Prednosti uporabe programa LEGO Education pri pouku

Z združevanjem gradnikov LEGO, enostavne programske opreme in navdihujočih projektov, LEGO Education WeDo 2.0 omogoča učiteljem in njihovim učencem, da raziskujejo sestavljanje programskih blokov v okolju resničnega sveta.

Prebujanje domišljije za znanost z LEGO® MINDSTORMS® Education

Mnenje učiteljev Navdušeni učenci – učiteljica iz Moskve Domišljija v znanosti z LEGO® MINDSTORMS® Education Ko se je učiteljica fizike Galina Yurievna Maximova zanimala za poučevanje robotike z LEGO Education rešitvami, je imela hiter postopek uvajanja. Pomagala si...

Računalniško mišljenje

Zakaj učenje s pomočjo programa LEGO Education deluje?

Temelji metodologije poučevanja z LEGO Education Metodologija poučevanja in učenja LEGO Education je bila zgrajena na temeljih konstruktivističnega načina poučevanja. Konstruktivistično metodo poučevanja in učenja je prvi predstavil in raziskal razvojni psiholog Jean...

Pomen motivacije in angažiranja za učenje

Vodilno načelo številka 1: Učenje je najbolj učinkovito, ko so učenci motivirani, to je, ko so vključeni v učenje. V objavi Zakaj učenje s pomočjo programa LEGO Education deluje? smo vam predstavili osnove metodologije dela s produkti iz programa LEGO Education....